Férfitársaim, valljuk be. Nincs is annál jobb érzés, mint amikor az ember saját maga alkot, épít, barkácsol. Amikor   elmondhatjuk egy dologról, hogy igen ezt én alkottam a saját kezemmel. Ebbe a kategóriába beleesik, a villanykörte kicserélése, az Ikea-s bútor összeszerelése (nincs is ennél jobb játék) stb., de van amikor az ember már túllép egy határt. Ekkor már kvalitásai nem elegendőek egy feladat megoldására, ezt kapta lencsevégre édesapám is nemrég. 

Abrex_Skoda_1201.preview.jpg

Az áldozat egy Skoda 120L. A szívemhez nagyon közel áll ez a típus, mivel nagyszüleimnek is ilyen autójuk volt. Gyerekkoromban minden nap bementem a garázsba és levezettem a Skodában egy jó órát, és hihetetlen mód élveztem. Ez volt  nekem az első szimulátor.

DSC09542.jpgDSC09545.jpgDSC09546.jpgDSC09548.jpg

Az elgondolással nincs is probléma, mivel egy öreg autót felújítani szép dolog. Na, de hogy? A színnel nincs is baj, csak a módszerrel. Gondolom nekiálltak egy festékfújóval, aztán ami a csövön kifért. Semmi maszkolás, semmi igényesség. Borzalom. Erről valami eszembe is jutott...

Ugye, hogy ugye? De ha, már Mr.Bean akkor az Olimpia nyitó ceremónia sem elhanyagolható. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://carambol.blog.hu/api/trackback/id/tr884708672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása