BanDika 2012.02.02. 15:49

Német Cirkálók


Mostani összehasonlításunkban, a nagy német trió felső-középkategóriás példányait vesszük gorcső alá. Ez a kategória (árkategória) már az ügyvezető igazgatók és cégtulajdonosok játszótere. A cikk főszereplői a magamutogató, beképzelt bajorok és a sváb úriember.

1151.jpg

wallpaper_07_1600x1200.jpg
wallpaper_06_1600x1200_07-2010.jpg


Az első versenyző az Audi A6

A bajorok közül ő a magamutogató, erre predesztinálják a már az Audi védjegyévé vált LED-es lámpák. Formáját tekintve, a régi modell arányait megtartotta, csak az orr- és a farrész változott meg jelentősen. Az orra nagyon agresszív, ami már tetszik, de amikor először megláttam nem lett a szívem csücske. De minél többet néztem rájöttem, hogy nem is olyan rossz, sőt egyenesen jó. A beltér nagyon letisztult. A négyküllős hurka kormány nekem nagyon bejön. Az elnyújtott középkonzol miatt, még inkább tágasabbnak érezhetjük az amúgy sem kis belteret. Az Audi ütőkártyája ezen a részen, a mindenki által istenített faberakás, ami a motorcsónakok fájára hajaz. Be kell valljam, tényleg marha jól néz ki.
Erő terén is otthon van az A6-os, mivel a leggyengébb motorja is 177 lóerős, a legerősebb pedig 313.

1142.jpg
1145.jpg

A hurkakormány...

wood plank.jpg

... és az őrületes fa.


5-ös Bmw

Ő a beképzeltebb. Cápára hasonlító orráról egyszerűen sugárzik az elégedettség. Formailag nagyon beleillik a mostani márkaarculatba. Igazából úgy néz ki, mint egy lekicsinyített 7-es. Tudom, hogy nagyon sokan szidták Chris Bangle munkásságát, de legalább az ő idejében volt karaktere a különböző típusoknak. Nekem még tetszettek is. Most viszont semmi egyéniség.
Belül viszont egy teljesen, szinte kifogástalan belső fogad. A három közül ez a legotthonosabb. Végre már sikerült egy normális kormányt is alkotni a bajor tervezőknek, mert az előzőben iszonyat, hogy milyenek voltak. A hideg is kiráz, ha csak rá gondolok.
Menetteljesítmény terén a Bmw nyújtja a legtöbbet. Szeretném utálni az 5-öst, de egyszerűen nem megy, mert végül is a vezetési élmény az, amiért egy autót vesz az ember. Aki már vezetett Bmw-t az jól tudja, hogy miről beszélek. A Bmw az Bmw tartja a mondás.

wallpaper_12_1600x1200.jpg
wallpaper_24_1600x1200.jpg
Mercedes E-osztály

Vitathatatlanul ez az autó összehasonlításunk, legelegánsabb résztvevője. Formája nagyon egységes, a Mercedes alkotta meg megítélésem szerint hármójuk közül a legszebb fart. Az autó összképe azt sugallja, hogy komolyan kell venni. Beltere is tükrözi az eleganciát. Talán a középkonzol gombrengetege lehet zavaró. Ezt a bajorok jobban meg tudták oldani. A kárpit hosszanti csíkjai viszont nagyon jól néznek ki. Kellemes utazóautó, nem annyira feszül az útra, mint a Bmw, de nagyon uralható és erő is bőven van benne. Bár egy ennyire elegáns autóval nem kell feltépni az aszfaltot.

wallpaper_01_1600x1200_06-2011.jpg
2010-Mercedes-Benz-E-Class-Interior-2-1920x1440.jpg
Persze mindhárom autóról elmondhatjuk, hogy műszakilag, minőségileg szinte kifogástalanok. Az autók személyisége, ami döntő, hogy mit szeretne tükrözni az autó. Azt kell, hogy mondjam most én a keménykedő magamutogató A6-ost választanám, de ha 20 évvel idősebb lennék, akkor viszont a Mercedest.


A bejegyzés trackback címe:

https://carambol.blog.hu/api/trackback/id/tr713771361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása